Aromatyzacja przestrzeni handlowej

Aktualnie reklama może być realizowany na sporo różnych sposobności, niemniej jednak część osób zapomina o tym, jak istotne są zapachy w zwiększaniu dystrybucji i zapotrzebowania na dokładnie sprecyzowane produkty. Reklama zapachowy jest takim działem marketingu, w którym wykorzystywane są zapachy. Każdy bodziec funkcjonuje na człowieka w konkretny sposób.

Dzięki każdemu bodźcowi człowiek podejmuje jakieś działania lub zaniecha jakichś działań Zapach może zarówno skłaniać do zakupu, jak i może również sprawiać, że nie będziemy chcieli dokonać zakupów. Wszystko zależy tutaj od tego, jakie zapachy zostaną zastosowane w konkretnej przestrzeni handlowej. Aromatyzacja sklepów i przestrzeni handlowych sprawia, że klienci zdecydowanie częściej wykonują zakupy. Częstokroć zdarza się również tak, że wartości zakupów jest także wyższa. Klienci pod wpływem konkretnym zapachów podejmują konkretne działania i działania te w bardzo wielu przypadkach zmierzają do tego, gdy zakupić w dodatku produktów lub usług. Dzisiaj wiemy perfekcyjnie, że aromamarketing rozwija się bardzo dynamicznie i wielu ludzi wręcz nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest pod wpływem takiego marketingu. Osoby te nie rozumieją, że zastosowanie zapachu jest w stanie wykreować w nich potrzebę posiadania konkretnych produktów albo usług albo sprawić, że nie będą ich potrzebować. Wszystko, to wykonywane jest na poziomie podświadomym, bo tak właśnie działają zapachy. Zapachy mogą przywodzić na myśl miłe wrażenia i zdarzenia, przez co mogą skłaniać do wykonania zakupu albo większych zakupów.
Sprawdź tutaj: marketing zapachowy.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz