Firmowe kalendarze – jak je wykorzystać w celach marketingowych?

Zamierzasz wdrożyć artykuły reklamowe z logotypem firmy? Z pewnością propozycją takich gadżetów reklamowych, które są warte uwagi są kalendarze książkowe. Obecnie w Polsce producent kalendarzy książkowych jest w stanie utworzyć produkt z właściwym przekazem reklamowy oraz niebanalną zawartością. Co to znaczy? Oznacza to, że wspólnie możecie utworzyć skuteczny produkt reklamowy.

Szczególnie, że sporo osób w teraźniejszych czasach korzysta z książkowych kalendarzy. Jest to niewątpliwie narzędzie marketingu, które warto wziąć pod uwagę w trakcie tworzenia planu marketingowo-reklamowego na kolejny kwartał albo inny okres. Tak de facto firmowe kalendarze mają nieograniczone możliwości pod względem użycia ich w celach marketingowych. Począwszy od łatwych pomysłów, jak dorzucanie ich do zamówień (opłaca się przy wysokich marżach), przez oferowanie ich jako prezent na targach branżowych i eventach, a na wykorzystanie ich jako podarunek okolicznościowy kończąc. Wystarczy, że producent kalendarzy reklamowych wykona wedle projekt logo na produkcie wedle naszego zamówienia. Wówczas my sami możemy wpaść na wiele kreatywnych możliwości co do ich wykorzystania. Warto być świadomym, że jeżeli nie mamy projektu kalendarze, to producenci odgórnie mogą zaoferować podstawę zdjęć, które można wykorzystać w kalendarzach. Czy takie bazy są często używane? Okazuje się, że tak, ponieważ wiele firm nie ma kompletnie pomysłu na to, jak powinien wyglądać kalendarz firmowy. Warto mieć na uwadze, że takie zdjęcia na prawdę często posiadają odpowiednią licencję, by można było wykorzystywać je pod względem komercyjnym.

Więcej informacji: actinea.pl

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz